Sunday, April 14, 2013

Semoga Dia tetapkan hatiku.. ~~

Tiba-tiba teringat pada seseorang yang pernah jd antara paling dekat dgn aku..
selak-selak kembali diari2 lama..jumpa ungkapan2 yang amat membahagia kan dan menenangkan...

dan akan aku pegang janji2 yang lama .. :)
semoga Allah akan sntiasa tetapkan hatiku ..
baru aku faham kenapa tndakan kamu itu terlalu melulu..
setelah berbual dgn ibu mu sndiri..aku baru jelas...smua alasan yang diperkatakan hanyalah utk tidak mmbuatkan aku tggu..

buat lah segala yg terbaik untuk dirimu.dan aku akan setia mnunggu..dan andai benar hati mu itu sudah benar2 hilang cinta..maka ketika itu, aku akan sndiri undur diri...dan aku akn setia mnunggu dan mnunggu.. :)~

i dont mind wat other people will say... ~~

im waiting for u untill the rite time .. :)

dalam munggu waktu itu..bertabahlah wahai hati. :)

Semoga Dia Tetapkan Hatiku.. amin..


2 comments:

CiK wAnIeY said...

aku akan tetap sokong ko da...

Siti Noridah Ayob said...

thanks my dear.. :)