Thursday, January 6, 2011

~Selamat Jalan Sahabat..~

sabtu ahad isnin selasa rabu...
dan hari khamis....my buddy..Nor Ubaidiha...going back to her home.. :(
im feel sorry to her..
"lain kali kau dtg..aku ada kereta..aku bwk kau jalan2 ye.."
thats the word i want to tell her...but...the truth..its no have "lain kali" anymore...this my last sem in this "UTM"..
mayb when im doing my master or PHD??hopefully..
"bai..hati2 ye.."
:)
im think about something..
when will i get married..?
"selamat jalan sahabat.."
is it the word i have to say when ive husband?..my life is belong to him when the "akad" done
i know my friends 1st before i know him..
but...4 me..its good to have both in 1 time..but how?
heheh..SITI NORIDAH..plz stop dreaming ok..!!! :)
anything happen is belong to ALLAH..
DOA...TAWAKAL...
love Allah first..then the rest will love U...
SELAMAT JALAN SAHABAT..hati2 naik bas ye... :)
(sahabat = NOR UBAIDIHA)

1 comment:

Anonymous said...

salam sahabat :)
sahabatmu ini sudah selamat sampai ke umah.
mungkin atas doa restu mu sahabat.
arigatou gozaimasu!
thumbs up!!

"aku datang sebab aku nak jumpa ida & wani, bukan aku nak pergi jalan2 :D"

PEACE---