Wednesday, January 5, 2011

for the first time??

salam...n hye..
4 da 1st time..
writing is easy...what to write is hard.. :)
hari ni mula untuk menulis..
tiada ape yang ada difikiran..
tp timbul persoalan..
why people like to write in blog???
why..??waste time lah...
somebody hve told me..."nak luah perasaan...bila sedih.."
is it rite?
blog ni msih kosong..tiada ape yang dapat dikongsi..
but..mayb in future..ill write something that can be shared with others.. :)
P/S :plz dont laughed at me coz my english..ill try my best to write in english...sekurang2nye..i can practice my broken english...
love peace..peace will comes to u..
love Allah...Allah will always with u..

3 comments:

Anonymous said...

salam welcome to blogger! :D

in myy opinion, blog sbg medium paling mudah menyatakan pendirian, perasaan, harapan seseorg penulis. tiada editor yg akan menyunting. tiada org tgh yg akan membangkang. semuanya true and honest. and for me, my blog is a mirror of myself. PEACE NO WAR--

Ismi Asraf said...

hik3...u english its not so broken la...hik3.....by the way i waiting 4 ur next entry dear:-)

CiK wAnIeY said...

blog menjadi teman paling setia aku skrg.. =)