Wednesday, March 27, 2013

baru tau yg diri tak setabah yang disangka..

dear my fren..
tk thu lah kan..dalm dok nk jd teman yg baik mendengar masalah sahabat..at the end..jd pd diri sndiri..
hari ni..genap 14 hari dia suruh sy pergi.. hanya pada Allah mengadu dan berdoa..sahabat yg setia mndengar terimakasih..
sejauh mana pun aku mmpu pergi..aku akan pergi mmbawa kenangan yg ada bersama..jika sampai satu masa Allah takdirkan aku betul2 pergi...ku mohon..ziarah lah jenazah ku..solatkan lah aku..singgah lah pusara ku..
orang kata tak elok bercinta lama2..aku baru dapat kesannya..
5 tahun bukan nya lama..rasa kehilangan tu mmg teramat2 sedih..menahan rasa sedih itu amat seksa..

tiada lain doaku..semoga kamu jumpa apa yang dicari..doaku semoga kamu jumpa jodoh yg lebih baik dan sempurna...

to my self..plz be strong..and u r not alone.. :) u have ur family n frens.. jika benar sudah tertulis bgini..aku terima seadanya..

to my dear fren..her name wani..i wish u al the best yang...

5 comments:

fathehah said...

idot!!!bertabah..ada yg lagi baik utk ko..dun wory semua org tgh ada mslh yg sme..kita rs sakit sme2..=)

Mardhia Yusof said...

tabah dan sabar byk2 idot.
actually 5 thn tuh lama,bg aku la.
tp xpe..apa yg jadi mesti ada hikmah.
be strong!family n ur bff sntiasa ada. ko pon sama, mesti ada yg lebih baik utk ko satu ari nnti. ;)

Siti Noridah Ayob said...

ill try my best.. :) masih berharap dan cuba memperbaiki diri..semoga Allah mendengar doa hamba2nya..dear freinds.. thanks dear..

CiK wAnIeY said...

cm kulit disiat dr daging...tu kot rasenye...xpela da,nnt sembuh jgk...cuma perlu mase...dan cubala cr 'ubat',biar cpt skt sembuh.. =)

Siti Noridah Ayob said...

ubat hati ada 5 perkara.. :) (cehhh..jd ustazah pulak ni)

yes my dear..bukan niat nk cari pengganti tp nk isi ruang2 kosong yg ditinggalkan dgn mcm2 perkara lain :)